۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از افزونه های شخص ثالث برای GitHub Copilot رونمایی کرد

برنامه‌های افزودنی GitHub Copilot از DataStax، Docker، Microsoft Azure، MongoDB و دیگران در بازار GitHub در دسترس خواهند بود.

برنامه‌های افزودنی GitHub Copilot از DataStax، Docker، Microsoft Azure، MongoDB و دیگران در بازار GitHub در دسترس خواهند بود.

مایکروسافت در کنفرانس توسعه‌دهندگان Build 2024، افزونه‌های جانبی Copilot را به دستیار کدنویسی مجهز به هوش مصنوعی GitHub Copilot معرفی کرد.

افزونه‌های Copilot، همانطور که از نام آن پیداست، قابلیت‌های توسعه‌یافته GitHub Copilot هستند که به پایگاه‌های داده، SDK یا APIهای خاص در گردش کار توسعه نرم‌افزار کمک می‌کنند.

GitHub Copilot برای اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد و به عنوان یک افزونه در Visual Studio Code، Visual Studio، Vim، Neovim و JetBrains IDE (محیط های توسعه یکپارچه) در دسترس است.

7 روش خلاقانه برای استفاده از ابزارها و پلتفرم های کم کد

اوایل ماه فوریه، GitHub نسخه سازمانی GitHub Copilot را به طور کلی در دسترس قرار داد. بعداً در آوریل، شرکت پیش‌نمایش GitHub Copilot Workspace را انجام داد، یک محیط توسعه‌دهنده که دستیار برنامه‌نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی را در خود جای داده است.

ویژگی جدید Copilot Extensions در GitHub Copilot، به گفته ماریو رودریگز، معاون ارشد GitHub، برای سرعت بخشیدن به گردش کار توسعه دهندگان بدون نیاز به خروج کاربران از پنجره GitHub یا IDE خود طراحی شده است.

محبوبیت سی شارپ در شاخص زبان برنامه نویسی Tiobe افزایش یافت

“ما با برنامه های افزودنی GitHub Copilot از DataStax، Docker، LambdaTest، LaunchDarkly، McKinsey & Company، Microsoft Azure and Teams، MongoDB شروع می کنیم. رودریگز در بیانیه ای گفت: a>، Octopus Deploy، Pangea، Pinecone، Product Science، ReadMe، Sentry و Stripe.

او افزود: «برنامه‌های افزودنی در GitHub Copilot Chat در GitHub.com، Visual Studio، و همچنین VS Code پشتیبانی می‌شوند.

DataStax خالق Langflow Logspace را برای کمک به توسعه برنامه هوش مصنوعی خریداری می کند

به‌علاوه، شرکت‌ها می‌توانند برنامه‌های افزودنی Copilot خصوصی خود را ایجاد کنند در حالی که بازار GitHub افزونه‌هایی را ارائه می‌دهد که برای همه باز است.

مایکروسافت گفت که توسعه دهندگان می توانند انتظار داشته باشند که در ماه های آینده شاهد مشارکت های بیشتری برای برنامه های افزودنی Copilot باشند.