۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از کتابخانه TypeChat برای ساخت رابط های زبان طبیعی رونمایی کرد

کتابخانه منبع باز از TypeScript و تعاریف نوع استفاده می کند تا پاسخ های ساختار یافته را از مدل های هوش مصنوعی که از نظر نوع ایمن هستند بازیابی کند.

کتابخانه منبع باز از TypeScript و تعاریف نوع استفاده می کند تا پاسخ های ساختار یافته را از مدل های هوش مصنوعی که از نظر نوع ایمن هستند بازیابی کند.

مایکروسافت با کتابخانه TypeChat خود به دنبال فعال کردن توسعه آسان رابط های زبان طبیعی برای مدل های زبان بزرگ (LLM) با استفاده از انواع است.

در GitHub موجود است، TypeChat یک کتابخانه منبع باز است که از TypeScript استفاده می کند. و هوش مصنوعی مولد برای پل زدن زبان طبیعی، طرحواره برنامه‌ها و APIها. TypeChat از تعاریف نوع در برنامه شما برای بازیابی پاسخ های هوش مصنوعی ساخت یافته استفاده می کند که از نظر نوع ایمن هستند.

هوش مصنوعی مولد با LangChain، RStudio، و فقط کافی پایتون

۲۰ ژوئیه توسط تیمی با C# معرفی شد a> و TypeScript توسعه دهنده اصلی Anders Hejlsberg، یکی از همکاران فنی مایکروسافت، TypeChat به مشکل توسعه رابط های زبان طبیعی می پردازد، با برنامه هایی که برای تعیین هدف و جمع آوری ورودی های مورد نیاز برای انجام اقدام به درخت های تصمیم گیری پیچیده تکیه می کنند.< /p>

سازندگان TypeChat گفتند تایپ چت مهندسی سریع را با مهندسی طرحواره جایگزین می کند. توسعه دهندگان می توانند انواعی را تعریف کنند که نشان دهنده مقاصد پشتیبانی شده در یک برنامه کاربردی زبان طبیعی است. این می تواند به سادگی یک رابط برای دسته بندی احساسات یا پیچیده تر باشد، مانند انواع برای سبد خرید یا برنامه موسیقی.

اپل می گوید سوئیفت بهترین انتخاب برای موفقیت در ++C است

بعد از اینکه توسعه‌دهنده انواع را تعریف کرد، TypeChat با استفاده از آن انواع یک اعلان برای LLM می‌سازد و تأیید می‌کند که پاسخ LLM با طرح مطابقت دارد. اگر اعتبارسنجی ناموفق باشد، از تعامل مدل زبان بیشتر برای تعمیر خروجی ناسازگار استفاده می‌شود. TypeChat همچنین نمونه را خلاصه می کند و تأیید می کند که با هدف کاربر مطابقت دارد.

برنامه‌نویسان می‌توانند TypeChat را از طریق NPM نصب کنند:

npm install typechat

TypeChat همچنین می تواند از منبع ایجاد شود:

npm run build

سازندگان آن با توضیح بیشتر در مورد TypeChat گفتند که “هیجان هیجان” اخیر در مورد LLM سوالات زیادی را برای توسعه دهندگان ایجاد کرده است. در حالی که دستیارهای چت مستقیم ترین برنامه بوده اند، سوالاتی در رابطه با نحوه ادغام این مدل ها در رابط های برنامه موجود وجود دارد، مانند نحوه تقویت رابط های کاربری سنتی با رابط های زبان طبیعی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل درخواست کاربر به فرمی که برنامه ها می توانند کار کنند. TypeChat برای پاسخ به این سوالات در نظر گرفته شده است.