۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از Microsoft Copilot Studio رونمایی کرد

ابزار کم‌کد مبتنی بر SaaS به کاربران اجازه می‌دهد Microsoft Copilot را برای Microsoft 365 سفارشی کنند و دستیارهای هوش مصنوعی مستقلی بسازند که به سایر داده‌های تجاری متصل می‌شوند.

ابزار کم‌کد مبتنی بر SaaS به کاربران اجازه می‌دهد Microsoft Copilot را برای Microsoft 365 سفارشی کنند و دستیارهای هوش مصنوعی مستقلی بسازند که به سایر داده‌های تجاری متصل می‌شوند.

مایکروسافت Microsoft Copilot Studio را معرفی کرده است، یک ابزار توسعه کم کد برای سفارشی کردن Microsoft Copilot برای Microsoft 365 و ساخت دستیارهای هوش مصنوعی مستقل.

معرفی شد ۱۵ نوامبر، Microsoft Copilot Studio به عنوان نرم افزار به عنوان یک سرویس ارائه می شود و در حال حاضر به صورت آزمایشی رایگان در دسترس است. . کاربران می‌توانند آن را در microsoft.com امتحان کنند.

زبان برنامه نویسی Rust تیم امنیتی اختصاصی را به دست می آورد

Microsoft Copilot Studio قصد دارد ساخت و انتشار یک افزونه را به طور مستقیم در Copilot برای مایکروسافت ۳۶۵، با استفاده از یک روش کشیدن و رها کردن، با کد کم که شامل اتصال منطقی و داده‌ای برای پاسخ به سؤالات مبتنی بر داده‌های تجاری است، ساده کند. و فرآیندها توسعه دهندگان می توانند از Copilot Studio برای سفارشی کردن Microsoft Copilot برای Microsoft 365 برای سناریوهای سازمانی خود استفاده کنند. آنها همچنین می توانند از آن برای ساخت و انتشار نسخه های مستقل و GPT های سفارشی (ترانسفورماتورهای از پیش آموزش دیده) با دسترسی مناسب، داده ها، کنترل های کاربر، و تجزیه و تحلیل استفاده کنند.

نحوه نوشتن کد جاوا قابل استفاده مجدد

یک سازنده گرافیکی در استودیو Copilot اتصال به APIها و کنش‌های بک‌اند و ایجاد پاسخ‌های تولیدی را بر روی منابع دانش سازمانی مانند فایل‌ها، شیرپوینت و وب‌سایت‌ها فعال می‌کند. در سناریوهایی که کنترل دقیق تجاری مورد نیاز است، پاسخ‌های تولیدی را می‌توان با جریان‌های موضوعی سفارشی و دستی از طریق سازنده گرافیکی تکمیل کرد.

مدل افزونه جدید ویژوال استودیو را درک کنید

افزونه‌های جدید را می‌توان از مؤلفه‌های پلتفرم موجود از جمله منابع داده، رابط‌ها و اعلان‌های هوش مصنوعی ایجاد کرد. همچنین بیش از ۱۱۰۰ رابط از پیش ساخته شده مانند SAP، Workday و ServiceNow برای اتصال با داده های تجاری وجود دارد. مایکروسافت همچنین ادغام با خدمات OpenAI را فعال می کند و به زودی توسعه GPT های سفارشی را در Copilot Studio فعال می کند.