۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

هدف ابتکار ابتکاری جریان داده برای هوش مصنوعی Confluent تقویت توسعه برنامه هوش مصنوعی است

این ابتکار نتیجه همکاری ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده Apache Kafka با شرکت‌هایی مانند MongoDB، Pinecone، Rockset، Zilliz، Google Cloud و Microsoft Azure است.

این ابتکار نتیجه همکاری ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده Apache Kafka با شرکت‌هایی مانند MongoDB، Pinecone، Rockset، Zilliz، Google Cloud و Microsoft Azure است.

ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده Apache Kafka Confluent یک ابتکار جدید به نام جریان داده برای هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرده است تا به شرکت‌ها در توسعه برنامه‌های کاربردی بر اساس زمان واقعی کمک کند. داده‌ها، از جمله هوش مصنوعی مولد موارد استفاده.

فرض ابتکار بر اساس موتور داده جریانی بی‌درنگ Confluent است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا استنتاج‌های متنی بی‌درنگ درباره داده‌های نظارتی، کنترل‌شده و قابل اعتماد انجام دهند. این استنتاج‌ها را می‌توان بعداً در پایگاه‌های داده برداری، برنامه‌های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی، و هر سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی دیگر پخش کرد.

بنابراین شما می خواهید یک توسعه دهنده وب 3 باشید

برای اینکه کاربران سازمانی بتوانند با داده‌های متنی به پایگاه‌های اطلاعاتی برداری مختلف متصل شوند، Confluent با MongoDB، Pinecone، Rockset همکاری کرده است، Weaviate و Zilliz.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت

پایگاه‌های اطلاعاتی برداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا می‌توانند مجموعه‌های داده بزرگ را در قالب‌هایی که فناوری‌های هوش مصنوعی مانند LLMs نیاز دارند ذخیره، نمایه‌سازی و تقویت کنند. اعلامیه خبری، اضافه کرد که این ادغام ها را می توان از طریق جریان های داده کاملاً مدیریت شده Confluent Cloud استفاده کرد.

انتظار می‌رود این شرکت در ماه‌های آینده از طریق برنامه Connect with Confluent شرکای بیشتری را اضافه کند.

این شرکت همچنین با ارائه‌دهندگان خدمات ابری، مانند Google Cloud و Microsoft Azure، به منظور توسعه یکپارچه‌سازی، اثبات مفاهیم و استراتژی‌های عرضه به بازار پیرامون هوش مصنوعی، شریک است.

چرا مایکروسافت تمام محصولات تجزیه و تحلیل داده خود را در Fabric ترکیب می کند

«برنامه‌های Confluent برای استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی Google Cloud برای بهبود بینش تجاری و کارایی عملیاتی برای مشتریان خرده‌فروشی و خدمات مالی، برنامه‌ریزی می‌کند. علاوه بر این، این شرکت در حال برنامه ریزی برای ایجاد Microsoft Copilot برای فعال کردن دستیاران هوش مصنوعی برای انجام معاملات تجاری و ارائه به‌روزرسانی‌های هم‌زمان.

دستیار هوش مصنوعی برای ارائه پیشنهادات، تولید کد

به منظور ارائه پیشنهادات و تولید کد، این شرکت  دستیار هوش مصنوعی Confluent را ارائه می‌کند که می‌توان از طریق Confluent Cloud Console به آن دسترسی داشت.

این شرکت گفت که دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به تیم‌ها کمک کند تا پاسخ‌های متنی مورد نیاز خود را برای سرعت بخشیدن به نوآوری‌های مهندسی در Confluent دریافت کنند و افزود که از این دستیار می‌توان برای تولید کد نیز استفاده کرد.

جنگو 5.0 قالب ها را برای رندر فیلد فرم ساده می کند

شرکت گفت: «دستیار پاسخ‌ها را با ترکیب اطلاعات در دسترس عموم، مانند مستندات Confluent، با اطلاعات متنی مشتری برای ارائه پاسخ‌های خاص و به موقع ارائه می‌کند.

سخنگوی شرکت گفت، انتظار می‌رود دستیار هوش مصنوعی Confluent در سال ۲۰۲۴ بدون هزینه اضافی در دسترس قرار گیرد.

به‌علاوه، این شرکت گفت که مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را به سرویس جدید Flink خود برای Confluent Cloud اضافه می‌کند که قابلیت‌های هوش مصنوعی را به Flink SQL می‌آورد.

>