۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

هسته معنایی مایکروسافت آماده نمایش است

اکنون در یک نامزد انتشار موجود است، یک SDK ساده تر و ساده تر Semantic Kernel اکنون فراخوانی عملکرد با OpenAI را خودکار می کند.

اکنون در یک نامزد انتشار موجود است، یک SDK ساده تر و ساده تر Semantic Kernel اکنون فراخوانی عملکرد با OpenAI را خودکار می کند.

مایکروسافت یک نامزد انتشار (RC) از Semantic Kernel .NET SDK خود، کیت توسعه منبع باز این شرکت برای ادغام مدل های زبان بزرگ با زبان های برنامه نویسی معمولی منتشر کرده است. به عنوان C#، Python، و جاوا.

RC برای SDK اعلام شد ۵ دسامبر. از ۷ دسامبر، Semantic Kernel در مرحله RC3 بود، با رابط به ساختار نهایی v1.0.0.0 نزدیک می شود. با آخرین به‌روزرسانی‌ها، مایکروسافت تصمیم گرفت تا استفاده از SDK را برای کاربران فعلی و جدید ساده‌تر کند. مایکروسافت گفت که این شامل تغییر نام بسیاری از کلاس‌ها و رابط‌ها برای هماهنگی بهتر با بقیه صنعت و ارتقاء کلاس‌های سفارشی به پیاده‌سازی‌های موجود دات‌نت است. مایکروسافت همچنین دارای فراخوانی عملکرد کاملاً خودکار با OpenAI است که قبلاً یک فرآیند چند مرحله‌ای بود.

نحوه کار با فیلترهای نقطه پایانی در ASP.NET Core 7

مایکروسافت گفت که هم ارزش هسته را افزایش داده و هم با تبدیل کردن آن به “کیف خصوصی” برای کل برنامه هوش مصنوعی، استفاده از آن را آسان‌تر کرده است. همه عناصر برنامه از جمله چندین سرویس هوش مصنوعی، چندین پلاگین و سرویس هایی مانند لاگرها و کنترل کننده های HTTP را می توان به هسته اضافه کرد تا همه اجزای Semantic Kernel بتوانند از آنها برای انجام درخواست های هوش مصنوعی استفاده کنند.

Microsoft .NET 7 Preview 4 بهبودهای Regex و معیارهای کش را به ارمغان می آورد

توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند از تزریق وابستگی در Semantic Kernel برای ایجاد هسته استفاده کنند و از یک فایل YAML برای توصیف هر چیزی که برای یک تابع سریع لازم است، که قبلاً توابع معنایی نامیده می‌شد، استفاده کنند.