۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

دانلودهای Eclipse Java سر به فلک کشیده

Eclipse Foundation بیش از 12 میلیون بارگیری از باینری های Temurin Java SE خود را در طول سه ماه گذشته گزارش می دهد.

Eclipse Foundation بیش از ۱۲ میلیون بارگیری از باینری های Temurin Java SE خود را در طول سه ماه گذشته گزارش می دهد.

به سمت جلو حرکت کنید، Oracle Java. Eclipse در ۱۴ مارس گفت که دانلود Temurin Java SE Foundation نسبت به سال بیش از دو برابر شده است و به بیش از ۱۲ میلیون بار در ماه رسیده است.

بنیاد گزارش داد که Eclipse بیش از ۱۲.۳ میلیون بارگیری از باینری های استاندارد جاوا خود را در ماه فوریه ارائه کرد. مایک میلینکوویچ، مدیر اجرایی Eclipse گفت که این حجم از دانلودها در واقع برای سه یا چهار ماه ادامه داشته است. Eclipse گفت که تحت صلاحیت گروه کاری Eclipse Adoptium، Temurin به گزینه پیش‌فرض جاوا برای پلتفرم GitHub Actions CI/CD و چندین تصویر کانتینر ابری تبدیل شده است. و Eclipse مطمئن است که توزیع جاوا آن در شرکت ها استفاده می شود.

مهارت های جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون بیشترین تقاضا را دارد

در حالی که حرکت Temurin قبل از تغییر مجوز Oracle Java است، که برای جاوا بر اساس تعداد کارمندان به جای کاربران واقعی هزینه می گیرد، Milinkovich معتقد است که تغییر Oracle پذیرش Temurin را تسریع کرده است. میلینکوویچ گفت: «فکر می‌کنم دانلودها نشان‌دهنده علاقه بیشتر و بیشتر مردم به نسخه رایگان جاوا هستند.

Calendar را با LocalDate در برنامه های جاوا جایگزین کنید

Milinkovich اضافه کرد که کاربران نسخه‌ای از جاوا را می‌خواهند که کیفیت، مقیاس‌پذیری و امنیت را ارائه می‌دهد و توسط یک جامعه خنثی از فروشنده پشتیبانی می‌شود، نه اینکه از یک فروشنده باشد. پروژه Eclipse Adoptium که شامل فروشندگانی مانند Azul، Google، Microsoft و Red Hat است، توزیع های جاوا را بر اساس کد منبع OpenJDK ارائه می دهد. Eclipse گفت: باینری های Adoptium توسط توسعه دهندگان جاوا در دسکتاپ ها، سرورهای سنتی، پلتفرم های ابری، مین فریم ها و سیستم های جاسازی شده استفاده می شوند.

مقایسه اشیاء جاوا با ()quals و hashcode()

قابل دانلود از adoptium.net، Temurin مبتنی بر OpenJDK در نسخه‌های ۸، ۱۱، ۱۶، ۱۷ جاوا SE موجود است. ، ۱۸ و ۱۹، با جاوا ۲۰ در راه است. Eclipse پشتیبانی از جمله رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی را ارائه می‌کند. همچنین بخشی از پروژه Eclipse Adoptium مجموعه تست تایید کیفیت AQavit برای پیاده سازی جاوا است. جاوا برای تطابق با مشخصات و همچنین کیفیت و امنیت آزمایش می شود. Adoptium Marketplace زمان اجرا جاوا را از Alibaba Cloud، Azul، Eclipse، Huawei، IBM، Microsoft و Red Hat ارائه می دهد.