۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پروژه پرچم ویژگی OpenFeature برای وضعیت پروژه CNCF sandbox اعمال می شود

استاندارد پرچم ویژگی منبع باز می خواهد ردپای پروژه OpenTelemetry را دنبال کند.

استاندارد پرچم ویژگی منبع باز می خواهد ردپای پروژه OpenTelemetry را دنبال کند.

کنسرسیومی به رهبری Dynatrace، OpenFeature را به بنیاد محاسبات بومی Cloud (CNCF) برای بررسی به عنوان یک پروژه جعبه ایمنی ارسال کرده است.

متخصص نرم افزار مشاهده پذیری در حال توسعه استاندارد منبع باز پرچم ویژگی با مشارکت LaunchDarkly، GitLab، Split، Flagsmith، CloudBees، و دیگران است.

پرچم گذاری ویژگی به عنوان یک فعال کننده کلیدی برای تحویل مداوم نرم افزار، devops و مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE)< پدیدار شده است. /a> با فعال کردن برنامه‌نویسان برای روشن و خاموش کردن برخی از عملکردهای برنامه در زمان اجرا، بدون استقرار کد جدید، عمل می‌کند.

روبی به سمت حروف منجمد رشته گام برمی دارد

این تکنیک و ابزار نیز اخیراً به بلوغ رسیده است تا پرچم‌گذاری مشخصه‌ای را برای آزمایش عملکرد در گروه‌های کاربر خاص، یا حتی به عنوان راهی برای عیب‌یابی با غیرفعال کردن عملکردهای خاص در زمان اجرا، فعال کند.

Alois Reitbauer، مدیر محصول اتوماسیون ابری در Dynatrace، گفت: «پرچم‌گذاری ویژگی‌ها در حال حاضر با این طیف گسترده از موارد استفاده و توانایی کنترل دقیق استقرار ویژگی‌ها در حال افزایش است.

درست انجام شد، این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا عملکردهای جدید را به طور مؤثرتری آزمایش کنند و از معرفی اشکالات اجتناب کنند. اگر بد انجام شود، می‌تواند باعث هرج و مرج شود، زیرا تیم‌های مختلف باید کتابخانه‌ها و ابزارهای مختلف پرچم‌گذاری ویژگی‌ها را پیکربندی و دستکاری کنند.

3 راه برای ارتقاء تست مداوم برای هوش مصنوعی مولد

هدف

OpenFeature ارائه یک API و SDK یکپارچه، با Java، JavaScript و Go، که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا یک استاندارد ثابت برای پرچم های ویژگی داشته باشند و سپس بر روی ابزار مورد علاقه خود، چه LaunchDarkly، چه Optimizely یا سایر گزینه های مدیریت ویژگی محبوب، لایه بندی کنند. p>

دانیل اوبراین، مهندس اکوسیستم در LaunchDarkly در بیانیه‌ای گفت: «ایجاد این استاندارد OpenFeature به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا بهترین راه‌حل را راحت‌تر و بدون معرفی الزامات یکپارچه‌سازی جدید اتخاذ کنند.

مایکروسافت پروکسی Graph API را برای توسعه دهندگان پیش نمایش می کند

OpenFeature با باز بودن و توسعه‌پذیر بودن، می‌خواهد از پروژه سریع رو به رشد OpenTelemetry پیروی کند، پروژه‌ای که شروع به تثبیت خود به عنوان یک استاندارد باز برای معیارها، گزارش‌ها و ردیابی‌ها کرده است. Dynatrace همچنین یک مشارکت کننده کلیدی در OpenTelemetry است.

پروژه OpenFeature اکنون منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا توسط CNCF به عنوان یک پروژه سندباکس پذیرفته شده است و قصد دارد تا پاییز امسال نسخه ۱.۰ را در دسترس عموم قرار دهد.