۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Oracle Cloud Native Environment 1.5.7 Kubernetes را برجسته می کند

پیشرفت‌های موجود در Oracle Cloud Native Environment 1.5.7 شامل استقرار سریع‌تر، تنظیم بهبود زمان اجرای کانتینر و موارد دیگر است.

پیشرفت‌های موجود در Oracle Cloud Native Environment 1.5.7 شامل استقرار سریع‌تر، تنظیم بهبود زمان اجرای کانتینر و موارد دیگر است.

Oracle Cloud Native Environment، برای توسعه برنامه‌های کاربردی ابری، برای استفاده از پلتفرم کانتینر-ارکستراسیون Kubernetes 1.24 بهبود یافته است.

امکانات

Kubernetes 1.24 در Cloud Native Environment 1.5.7، که در اوایل این ماه رونمایی شد، مشخص شده است. بهبودها یک تنظیم زمان اجرا کانتینر بهبود یافته، یک مدل استقرار برای اجزای مختلف محیط، و مدیریت چرخه حیات برای زیرساخت را پوشش می‌دهند. Kubernetes 1.24 در ۳ مه منتشر شد. اوراکل گفت همچنین با این نسخه، استقرار Cloud Native Environment ساده تر شده است. رابط خط فرمان پلت فرم با دستوراتی برای استقرار سریعتر و بصری تر بهبود یافته است.

مایکروسافت از پایگاه داده Copilot برای Azure SQL رونمایی کرد

Cloud Native Environment مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای منبع باز را ارائه می‌دهد که محیطی را برای اجرای برنامه‌های کانتینری فراهم می‌کند. یک چارچوب برای نصب، به‌روزرسانی، ارتقاء و پیکربندی ویژگی‌های میکروسرویس مشخص شده است. سایر ویژگی های Cloud Native Environment 1.5.7 عبارتند از:

  • ماژول مش سرویس Istio بهبود یافته است تا بتوان چندین ماژول را با استفاده از پروفایل های سفارشی نصب کرد و در عین حال یک صفحه کنترل ایستیو را حفظ کرد. این سفارشی‌سازی صفحه کنترل و کاروان‌های جانبی را برای صفحه داده ایستیو فراهم می‌کند.
  • پشتیبانی برای Oracle Linux 8 با نسخه ۷ Unbreakable Enterprise Kernel ارائه شده است.
چگونه یک مرکز ابر تعالی ایجاد کنیم

برنامه‌نویسان علاقه‌مند می‌توانند با استفاده از آزمایشگاه‌های رایگان و آموزش. Cloud Native Environment و Oracle Verrazzano Container Platform، برای مدیریت برنامه کانتینر، می‌توانند با هم استفاده شوند و مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای منبع باز را با مدل پشتیبانی مبتنی بر اشتراک ارائه می‌دهند.